بازگشت فرشاد احمدزاده به پرسپولیس؟ یامگا از ایران رفت ترکیب احتمالی تیم ملی فوتبال برابر هنگ کنگ (۱۷ خرداد ماه ۱۴۰۳) وضعیت گنگ حاج صفی برای حضور در آاک آتن محرومیت ۲ ساله در انتظار سرمربی لیگ برتری نتیجه و ویدیو خلاصه بازی والیبال ایران و برزیل(۱۷ خرداد ۱۴۰۳)| یک باخت دیگر... پخش زنده بازی ایران و برزیل در لیگ ملت‌های والیبال (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ویدئو | جشن قهرمانی تیم خیبر خرم آباد در لیگ یک و صعود به لیگ برتر صعودی دیگر در کارنامه اکبر میثاقیان| صعود نوشهری‌ها به لیگ یک تاریخ و ساعت بازی ایران و برزیل در لیگ ملت‌های والیبال | خلق شگفتی یا پنجمین شکست پائز؟ اسپانسر استقلال بالاخره بازداشت شد اولین خرید استقلال لو رفت بسکتبالیست‌های شهرداری گرگان در یک قدمی فینال لیگ برتر قرارداد محمدی با استقلال تمام شد قلعه‌نویی: با تمام توان برابر هنگ‌کنگ بازی می‌کنیم نوراللهی در الوحده ماندگار شد؟ سقف بودجه تیم‌های لیگ برتر فوتبال مشخص شد + عکس خداداد افشاریان بازداشت شد اورونوف، گران‌ترین بازیکن لیگ برتر شد + عکس
سرخط خبرها

قرارداد بازیکنان استقلال فردا بررسی می‌شود

  • کد خبر: ۷۵۴۳۳
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹
قرارداد بازیکنان استقلال فردا بررسی می‌شود
براساس قولی که احمد مددی به بازیکنان واعضای کادر فنی داده قرار است فردا و در اولین روز کاری بعد از تعطیلات تهران به قرارداد بازیکنان رسیدگی شود. مددی هیچ قولی بابت افزایش پرداختی به بازیکنان نداده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، پیش از سفر استقلال به قائمشهر بازیکنان دوباره حاضر به انجام تمرین نشدند. این موضوع به حدی حاد بود که بازیکنان از مربیان تیم خواستند به مدیران اعلام کنند تا زمانی که در مجموعه ورزشی انقلاب حاضر نشوند وحرف‌های آن‌ها نشوند، تمرین نمی‌کنند.

به همین دلیل با مدیرعامل باشگاه استقلال تماس گرفته شد و وی به محل تمرین رفت. برخی بازیکنان با دیدن مددی گلایه‌های خود را از وضعیت مالی مطرح و اعلام کردند که باشگاه تا امروز موفق به پرداخت حقوق آن‌ها نشده و از این لحاظ عقب است.

برخی بازیکنان اعتقاد داشتند که باشگاه باید تا ۷۰ درصد پرداختی داشته باشد که احمد مددی هم قول داد در اسرع وقت قرارداد‌ها بررسی شود تا اگر پرداختی برخی بازیکنان به این حد نرسیده اصلاح شود.

قرار است در اولین روز کاری بعد از تعطیلات(امروز) به این موضوع رسیدگی شود. مدیرعامل باشگاه استقلال البته قول رسیدگی به این شکایات را داده، اما هیچ قولی بابت رساندن دریافتی بازیکنان به ۷۰ درصد نداده و بعید است که باشگاه استقلال با توجه به بدهی‌های سنگین خود قادر به پرداختی‌های تازه به بازیکنان واعضای کادر فنی باشد.

برخی نزدیکان به مدیریت باشگاه استقلال معتقدند که احمد مددی درانتظار روشن شدن تکلیف استقلال در جام حذفی است تا بعد از آن درباره بازیکنان واعضای کادر فنی تصمیم گیری کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->